Begeleiding door een Care Expert declaratiespecialist
Administrateurs kunnen zelfstandig met Care2Declare werken. Maar ontbreekt het u aan expertise of capaciteit om uw zorgdeclaraties op tijd en correct te versturen? Dan biedt Care Expert aanvullende diensten. Uitgevoerd door onze declaratiespecialisten en in specifieke situaties door onze consultants. Zo voldoet u alsnog aan de eisen van uw financiers.
Inrichtingsverzoek
Op het moment dat u te maken heeft met grote, projectmatige wijzigingen die impact hebben op de inrichting van uw specifieke klantomgeving in Care2Declare, dan kunt u een inrichtingsverzoek bij ons indienen. Zo kan het voorkomen dat u veel data wilt verplaatsen of verwijderen, terwijl het u aan kennis of capaciteit ontbreekt. Dan voert Care Expert de aanpassingen voor u door. Uiteraard wordt dit project samen met u opgepakt, zodat de nieuwe inrichting volledig aansluit bij uw behoeften.
Applicatiebeheer
Voor het beheer van Care2Declare is applicatiebeheer van essentieel belang. Care2Declare voert zelf de wijzigingen in wet- en regelgeving door, evenals updates en verbeteringen. Maar om de specifieke productafspraken met uw financiers door te voeren en autorisaties te wijzigen, heeft u de hulp nodig van de applicatiebeheerder. Heeft u zelf geen applicatiebeheerder binnen uw gelederen? Dan kunnen wij de applicatie voor u beheren. We ondersteunen u dan doorlopend op basis van een vast moment per periode.
Jaarovergang
Tegen het einde van het jaar worden de nieuwe tariefafspraken kenbaar gemaakt door de verschillende financiers. Wij voeren benodigde wijzigingen door aan onze kant, maar ook u moet uw omgeving klaarmaken voor de specifieke afspraken met uw financiers. Heeft u niet de kennis of capaciteit om deze wijzigingen door te voeren? Dan kunt u de afspraken aanleveren aan ons en wij dragen er dan zorg voor dat deze juist worden ingericht. Dit bespaart u niet alleen veel tijd, maar zo weet u ook zeker dat u in het nieuwe jaar op basis van de juiste tariefafspraken declareert.
Jaarafsluiting
Om het jaar goed af te sluiten, wilt u er zeker van zijn dat alle declaraties zijn afgerond. Wij helpen u! In een specifiek voor u opgemaakte declaratiemonitor maken we een vergelijking tussen de geregistreerde productie, gedeclareerde productie en toegekende declaraties in uw Care2Declare-klantomgeving. We adviseren dan ook over eventuele vervolgstappen. Als u op alle ingediende declaraties een retourbestand heeft ontvangen óf op een andere wijze retourinformatie is gecommuniceerd, dan zijn de declaratieprocessen voor dat jaar afgerond. Zo sluit u het jaar met een gerust hart af.
(Bij)scholing
Heeft u een nieuwe collega? Of behoefte aan een opfriscursus? Wij helpen u met een (bij)scholing. De training is gebaseerd op een plan dat we samen met u opstellen, zodat we de onderwerpen en onderdelen bespreken die specifiek voor u van belang zijn. We gaan direct aan de slag binnen uw eigen klantomgeving, zodat u direct zelfstandig verder kunt werken.
Live Support
Bent u er nog niet zeker van dat u alle stappen van uw zorgdeclaratieproces goed doorloopt? Dan kunnen wij u live ondersteunen. We kijken mee, zodat u de vragen over uw dagelijkse handelingen en het versturen van declaraties direct aan ons kunt stellen. Zo worden alle stappen en benodigde handelingen om declaraties op tijd en correct te versturen duidelijk en kunt u de volgende ronde vol vertrouwen zelfstandig uitvoeren.
AO/IC
Om onjuistheden of onvolledigheden in uw bedrijfsprocessen op tijd te constateren, voert u een AO/IC uit. AO/IC staat voor Administratieve Organisatie en Interne Controle, waarbij u een interne controle uitvoert over uw processen, werkinstructies en taken-verantwoordelijkheden-bevoegdheden. Zo weet u precies waar u actie moet ondernemen om uw bedrijfsprocessen weer op orde te brengen.
Met een AO/IC zorgt u ervoor dat informatievoorziening betrouwbaar is. Zo kan het management sturen op correcte data en de juiste beslissingen nemen. Wij helpen u door de controle uit te voeren op uw processen, zodat u enerzijds kunt verbeteren en anderzijds aan uw accountant kunt aantonen dat de zorg rechtmatig is verleend en gedeclareerd.
VECOZO-certificaten
VECOZO-certificaten zijn noodzakelijk als u beveiligd berichten wilt uitwisselen met financiers. VECOZO is namelijk het beveiligd platform dat in de zorg wordt gebruikt om berichten tussen zorgaanbieders en financiers op een veilige en systematische wijze uit te wisselen. Denk hierbij aan indicaties, start-zorg-berichten of declaraties. Loopt u tegen problemen aan bij het aanvragen of installeren van een VECOZO-certificaat? Dan helpen wij u hierbij.
Heeft u nog vagen of wilt u direct aan de slag? Neem dan contact op!
Wilt u meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.